مقالات سفیران

جوهر شارژ کارتریج

جوهر شارژ کارتریج
زمان مطالعه: 2 دقیقه

شارژ جوهر کارتریج

جوهر شارژ از مواد مصرفی پرینتر جوهر افشان است که در کارتریج پرینتر جوهر افشان قرار می گیرد. همان گونه که در توضیح کارتریج بیان شد، جوهر شارژ پرینتر جوهرافشان می تواند رنگی و یا مشکی باشد. جوهر شارژ رنگی شامل سه رنگ آبی، قرمز و زرد می شود که پرینتر با ترکیب این سه رنگ می تواند رنگهای مختلف را بر روی کاغذ چاپ کند.
زمانی که شما یک پرینتر جوهر افشان را خریداری می نمایید، کارتریج موجود در دستگاه پرینتر دارای جوهر شارژ مخصوص و با فرمولاسیون خاص شرکت تولید کننده می باشد که متناسب با عملکرد و نوع پرینتر تهیه شده است. از این رو پس از اتمام جوهر شارژ درون کارتریج پرینتر جوهر افشان و شارژ مجدد کارتریج شاید شاهد کاهش کیفیت چاپ باشید (البته گاهی اوقات) که این، امری کاملاً طبیعی است. چرا که جوهر شارژ فابریک کیفیت بالاتری نسبت به اکثر جوهر شارژ های موجود در بازار دارد. در چنین مواردی خرید کارتریج طرح یا کارتریج اصل با کیفیت مخصوص به برندی خاص از پرینتر جوهر افشان می تواند این مشکل را برطرف سازد.

"<yoastmark

                                                                                                   شارژ جوهر کارتریج

خرید جوهر شارژ کارتریج

اطلاعاتی که برای خرید جوهر شارژ مرغوب و باکیفیت لازم است داشته باشید، این است که اولاً جوهر شارژ باید از ماندگاری بالایی برخوردار باشد. چیزی که می تواند کیفیت جوهر شارژ کارتریج را نشان دهد، مواد بکار رفته در ترکیبات جوهر شارژ و میزان غلظت آن می باشد. جوهر شارژ نیز مانند کارتریج اگر کیفیت پایینی داشته باشد می تواند به چاپگر آسیب وارد کند. قطعاً خریداری جوهر شارژ کارتریج با برند معتبر می تواند تضمینی برای کیفیت این محصول باشد. به دلیل کیفیت فوق العاده برند جوهر شارژ SKY، فروشگاه لوازم دیجیتال ایده برتر پارسیان اقدام به فروش این محصول(جوهر لیتری) در حجم های متفاوت 100 میلی لیتری، 200 میلی لیتری و یک لیتری برای جوهر لیتری مشکی و جوهر شارژ رنگی نموده است. البته جوهر شارژ hp و جوهر شارژ کانن نیز از برندهای معروف جوهر شارژ کارتریج محسوب می شوند.

منبع: http://www.medri.co.ir/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *