مقالات سفیران

رازهایی در مورد کارتریج پرینتر

کارتریج
زمان مطالعه: 2 دقیقه

رازهای کارتریج

رازهای کارتریج: توجه داشته باشید که اگر گفته شود یا در راهنمای خود پرینترها هم نوشته شده باشد که این پرینتر با مصرف هر کارتریج مثلا 1000 صفحه پرینت می‌دهد، این حرف در تمامی چاپگرها به معنی 5 درصد از کلِ یک صفحه است. استاندارد محاسبه‌ در این مورد 5 درصد از یک صفحه‌ی A4 است (5درصدِ صفحه به صورت کاملاً پُر) لذا مراقب باشید که در برآوردهای میزان پرینتِ احتیاجی خود در هنگام انتخاب پرینتر اشتباه نکنید.

کارتریج

کارتریج

 

آیا کارتریج آن قابل شارژ است یا نه؟

قیمت کارتریج اصل و نیز کارتریج غیر اورجینال با کیفیت آن چند است؟

برآورد کنید که ماهانه حدوداً چند صفحه پرینت خواهید گرفت، فرض کنیم که ماهانه بین 50 الی 100 برگ پرینت خواهید داشت، در چنین حالتی بهتر است که از پرینترهای استفاده کنید که برای تعداد برگ کمتر طراحی شده است تا هزینه کمتری بپردازید.

تمامی کارتریج های چاپگر های لیزری قابل شارژ هستند اما قیمت قطعات و تونر شارژ کارتریج مارک های مختلف با هم تفاوت دارند. در اکثر موارد کارتریج های جوهر افشان  جدید یا شارژ نمیشوند یا شارژ آن مهارت زیاد مطلبد. چاپگرهای حرارتی نه کارتریج دارند نه نیازی به شارژ.

قیمت کارتریج بسیار مهم است چون برای همیشه نمی شود یک کارتریج را شارژ کرد.می توانید مدل کارتریج سازگار با پرینتر رو از مشخصات فنی آن پیدا کرده و قیمت اورجینال و غیر اورجینال آن را جستجو و پیدا کنید.

شارژ کارتریج

شارژ کارتریج

بهتر است کارتریج پرینترهای خود را از فروشگاه های  معتبر خریداری نمایید. معمولا خرید از فروشندگان دسته سه توصیه نمی شود حتی اگر قیمت مناسبی را به شما پیشنهاد کنند. یک راه حل مناسب برای صرفه جویی در هزینه ها، خرید کارتریج با ظرفیت بالا می باشد. اگر شما تعداد زیادی پرینت و چاپ در روز انجام می دهید، سعی کنید کارتریج جوهر افشان  با قابلیت بیش از 250-plus صفحه را تهیه نمایید و یا یک کارتریج تونر با عملکرد بالای 2000 صفحه خریداری نمایید.

منبع: http://www.medri.co.ir/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *